این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
متن پژوهی ادبی، جلد ۵، شماره ۱۲، صفحات ۷۴-۹۰

عنوان فارسی How to Teach The Suprasegmentals of English To Farsi-speakers Learning English as a Foreign Language
چکیده فارسی مقاله The major objective of the present writer is to survey some of the problems that Iranian learners of English encounter as to the use of English stress patterns and Intonation. It seems rather obvious that the main source of difficulty in the use of English stress and intonation is the interference comingfrom the learners' mother tongue, i.e. Persian. The present writer also tries to offer some solutions to the fundamental problems of Iranian learners of English in the area of stress and Intonation.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله تخفیف مصوت،زبان فارسی،

عنوان انگلیسی How to Teach The Suprasegmentals of English To Farsi-speakers Learning English as a Foreign Language
چکیده انگلیسی مقاله The major objective of the present writer is to survey some of the problems that Iranian learners of English encounter as to the use of English stress patterns and Intonation. It seems rather obvious that the main source of difficulty in the use of English stress and intonation is the interference comingfrom the learners' mother tongue, i.e. Persian. The present writer also tries to offer some solutions to the fundamental problems of Iranian learners of English in the area of stress and Intonation.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمد پورسینا |
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)


نشانی اینترنتی http://ltr.atu.ac.ir/article_6317_c9df972446a06bc0419e6b88338fe228.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1046/article-1046-436101.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات