این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
پژوهش های نوین روانشناختی
، جلد ۱۲، شماره ۴۵، صفحات ۸۱-۱۰۳
عنوان فارسی
اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارتهای حرکتی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Effectiveness of Response Inhibition Training in Selective Attention and Motor Skills Improvement in Students with Attention Deficit/hyperactivity Disorder
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مهدی رسولی |
کارشناسی ارشد، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)
عسگر چوبداری |
دانشجوی دکتری گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران نویسنده مسئول
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)
الهام حکیمی راد | hakimi rad
استادیار، گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شهید بهشتی (Shahid beheshti university)
نشانی اینترنتی
http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6555_64a4fafd9ac7aba6c3d8b96a9d256d74.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-438097.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات