این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، جلد ۳۸، شماره ۴۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی روش های تدریس درکتابداری
چکیده فارسی مقاله qآموزش کتابداری، با توجه به روش آن فرأیندی نظری- علمی است، پس بایستی تئوری و عمل را درهم أمیخت در این مقاله، با توجه به دیدگاه های نظری، از روش های تدریس عملی جهت آموزش دروی کتابداری استفاده شده است. روش یا روش های پیشنهادی در مقالهء حاضر برای دروس نظری (مانند مبانی کتابداری، درآمدی بر کتابداری، و جز آن) روش سخنرانی؟ برای دروس رده بندی و فهرست نویسی، روش أموزش برنامه ای (مانند: آموزش به کمک رایانه) برای خدمات مرجع، روش های ایفای نقش و علاقه به موضوع و برای مدیریت کتابخانه، روش های سمینار و شبیه سازیاست.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله آموزش رایانه ای، روش تدریس، سخنرانی، کتابداری و اطلاع رسانی،

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله Librarianship instruction, concerning it’s methodology, is a theoretical practical process, so must combine theory & practice together. In this article, with regard to theoretical viewpoints, practical teaching methods have been used in librarianship lessons instruction. Suggested method(s) for theoretical lessons(e.g. fundamental of librarianship, Introduction to librarianship, etc.) is lecture; for classification and cataloging is programmed instruction(e.g. computer assisted instruction); for reference services are role - playing & subject; and for library administration are seminar & simulation.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله على حسینى خواه | على حسینى



نشانی اینترنتی http://jlib.ut.ac.ir/article_11597_c2f3c8ad7b97bf1b98801c946cb64eee.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/716/article-716-452446.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات