این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، جلد ۳۸، شماره ۴۱، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی میزان به کارگیری فن آوری نوین اطلاعاتی در برنامه درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی شهر اهواز
چکیده فارسی مقاله در این مقاله سعی می شود به بررسی میزان به کارگبری فن آوری های نوین در برنامه درسی دانشجویان مفاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی و تأثیر آن بر داننش آموختگان این رشته پرداخته شود. هدف ابن پژوهش یافنن پاسخ این سوال است که آیا کتابداران فارغ اتحصیل شده در عمل می توانند به عنوان یک متخصصی اطلاع رسانی انجام وظیفه کنند، یا لازم است در محتوای دروس و شیوه تدریس در این مقاطع تغییراتی ایجاد شود در این راستا نظرات دانشجریان این رشته را جویا شده در جهت برآورد نبازهای آموزشی آنان در حوزه فن آوری اطلاعات، با استفاده از نظرات نظریه پردازان این حوزه. پیشنهادات ارانه شد. است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله In this article we try to study the use of information technology in Ba and MLS levels of library and information science courses. The effects of information technologyies also will be studied on the graduated students in these levels, to found out whether these students are able to offer information services probably, or some changes in Library and information science courses and methods of teaching are necessary? To come up to this end, we also will earn the students attitudes about they study needs of to information technologies with the help of scientists ideas in this area some suggestions also will be offered.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله آتوسا کوچک |


مینا سمیرمى زاد | mina سمیرمى



نشانی اینترنتی http://jlib.ut.ac.ir/article_11609_9941cc1cfb7b0c7f9219fcaf291624ce.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/716/article-716-452458.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات