این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
مدیریت فرهنگ سازمانی
، جلد ۱، شماره ۱، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی ازمنظر کارکنان
چکیده فارسی مقاله
مقاله حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از ان تعیین کیفبت خدمات ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی، از دیدگاه کارکنان آن سازمان می باشد بر این اساس در این پژوهش از مدل مقیاس کیفیت خدمات به منظور ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجنماعی، به مشتریان خود استفاده شده است جامعه آماری ابن تحقیق کلیه کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهر تهران و نمونه آماری 123 نفر از کارکنان آن سازمان میباشد. نتایج حاصل از این تحقبق نشان می دهد که کارکنان این سازمان خود بر این باور هستند که عملکرد سازمان کمتر از انتظارات مشتریان می باشد و در حقیقت ارائه دهندگان، خود، کیفیت خدمات ارائه شده را در سطح پایینی ارزیابی می کنند
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
-
چکیده انگلیسی مقاله
This article is the result of a field research and is about the quality of services of social security organization (SSO) from its staff’s point of view . In this research SERVQUAL is used in evaluating the quality of the organiztion and results show that eployees believe that performance and quality of organizations services are below the expectations of its clients. All of the members of SSO in Tehran from statistical population and samples are 123.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
دکترسید رضا سیدجوا دین | seyyed reza سیدجوا
مسعود الماسی |
نشانی اینترنتی
http://jomc.ut.ac.ir/article_11422_cd88f21be198b0536279f365eca8088c.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1084/article-1084-457583.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات