این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
پژوهش ادبیات معاصر جهان
، جلد ۱۳، شماره ۴۴، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
ارائه مناسب حالت حرف اضافهای در مراحل اولیه آموزش روسی به عنوان زبان دوم
چکیده فارسی مقاله
هنگام آموزش زبان روسی به عنوان زبانهای خارجی، مقدسینهای برنامههای طراحی آموزشی بر این باورند که میبایست مهارتهای دستوری را در تکرار و تمرین لازم به انتخاب مناسب و در متن و جمله انجام داد. باید اضافه نمود که غیر از موارد ذکر شده، شناخت و معرفی اشکال گرامری از نظر نظری و طرق بکارگیر ابزار صرفی و نحوی نیز دارای اهمیت فراوانی است. در واقع وجود این دو در کنار یکدیگر میتواند زمینهساز به وجود آمدن بنیه قوی مهارتهای زبانی گردد. ما در این مقاله توضیح دادهایم که چگونه رعایت نکردن متدهای آموزشی میتواند به کند شدن و یا توقف حریان آموزش بیانجامد و بالعکس رعایت این اصول به تسریع و استحکام و برنامههای آموزشی در حیطه آموزش زبان روسی منجر گردد. برای نمونه میدانی کار، آموزش صحیح پرولوژنی پادژ با لحاظ معیارهای تجربی مناسب آن ارائه گردیده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
-
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
س و واراوا | س و واراوا
و ی گروتسیاک | و ی گروتسیاک
نشانی اینترنتی
http://jor.ut.ac.ir/article_27020_4b7d5d113eaffe4f9e9c12a4bac13f86.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1319/article-1319-459376.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات