این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در نظام های آموزشی، جلد ۱۱، شماره ۳۶، صفحات ۲۶۸-۲۶۹

عنوان فارسی تسهیل یادگیری دوجانبه با استفاده از مزیت شبکه‌ها در مدل معماری منابع انسانی
چکیده فارسی مقاله هدفاین تحقیق بررسی ویژگی‌های شبکه مطلوب به‌منظور تحقق دوجانبه­گرایی در شرکت تام است.تحقیق حاضر مبتنی بر مطالعات کمی (پرسشنامه‌ای) و در دو مرحله انجام می‌شود. پس ازمطالعات نظری، در مرحله اول، پرسشنامه معماری به‌منظور تفکیک مشاغل میان مدیران ومعاونین شرکت مذکور توزیع گردید. بعد از تفکیک مشاغل و مشخص شدن اینکه کدام مشاغلدر کدام گونه معماری قرار می‌گیرد، پرسشنامه شبکه که بر حسب تراکم، همگنی و اعتمادطراحی شده است میان هر گونه از مشاغل توزیع گشت. داده‌های حاصل از مطالعات کمی (پرسشنامه‌ای)از طریق تحلیل استنباطی و با استفاده از تی تک نمونه (تی استیودنت) آزمون شد. ازنتایج این تحقیق می‌تواند به این موارد اشاره کرد، مشاغل دانش‌محور دارای تراکم وهمگنی متوسط هستند ولی اعتماد درون‌گروهی و برون گروهی بالایی دارند. مشاغل قرار گرفتهدر گونه معماری شغل محور دارای تراکم، همگنی و اعتماد درون‌گروهی بالایی هستند.نهایتاً میان کارکنان موجود در گونه هم‌پیمانان نیز تراکم و همگنی پایین و اعتمادبرون­گروهی بالا بدست آمد که توجه به این یافته­ها در راستای ترویج و ارتقایدوجانبه­گرایی در سازمان بسیار قابل استفاده خواهد بود.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله شبکه،معماری منابع انسانی،دوجانبه‌گرایی،یادگیری دوجانبه،

عنوان انگلیسی .
چکیده انگلیسی مقاله .
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی رضایی میرقاعد | rezaie mirghaed
.

میرعلی سید تقوی | seyed taghavi
.

حامد دهقانیان |
.

مقصود امیری |
.


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات