این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
پژوهش در نظام های آموزشی
، جلد ۱۱، شماره ۳۶، صفحات ۲۶۸-۲۶۹
عنوان فارسی
تسهیل یادگیری دوجانبه با استفاده از مزیت شبکهها در مدل معماری منابع انسانی
چکیده فارسی مقاله
هدفاین تحقیق بررسی ویژگیهای شبکه مطلوب بهمنظور تحقق دوجانبهگرایی در شرکت تام است.تحقیق حاضر مبتنی بر مطالعات کمی (پرسشنامهای) و در دو مرحله انجام میشود. پس ازمطالعات نظری، در مرحله اول، پرسشنامه معماری بهمنظور تفکیک مشاغل میان مدیران ومعاونین شرکت مذکور توزیع گردید. بعد از تفکیک مشاغل و مشخص شدن اینکه کدام مشاغلدر کدام گونه معماری قرار میگیرد، پرسشنامه شبکه که بر حسب تراکم، همگنی و اعتمادطراحی شده است میان هر گونه از مشاغل توزیع گشت. دادههای حاصل از مطالعات کمی (پرسشنامهای)از طریق تحلیل استنباطی و با استفاده از تی تک نمونه (تی استیودنت) آزمون شد. ازنتایج این تحقیق میتواند به این موارد اشاره کرد، مشاغل دانشمحور دارای تراکم وهمگنی متوسط هستند ولی اعتماد درونگروهی و برون گروهی بالایی دارند. مشاغل قرار گرفتهدر گونه معماری شغل محور دارای تراکم، همگنی و اعتماد درونگروهی بالایی هستند.نهایتاً میان کارکنان موجود در گونه همپیمانان نیز تراکم و همگنی پایین و اعتمادبرونگروهی بالا بدست آمد که توجه به این یافتهها در راستای ترویج و ارتقایدوجانبهگرایی در سازمان بسیار قابل استفاده خواهد بود.
کلیدواژههای فارسی مقاله
شبکه،معماری منابع انسانی،دوجانبهگرایی،یادگیری دوجانبه،
عنوان انگلیسی
.
چکیده انگلیسی مقاله
.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علی رضایی میرقاعد | rezaie mirghaed
.
میرعلی سید تقوی | seyed taghavi
.
حامد دهقانیان |
.
مقصود امیری |
.
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات