این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهشنامه انقلاب اسلامی، جلد ۷، شماره ۲۲، صفحات ۱-۲۱

عنوان فارسی بازاریابی سیاسی صدور انقلاب اسلامی
چکیده فارسی مقاله انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین انقلاب‌های معناگرا در تاریخ جهان به حساب می‌آید. یکی از راهبردی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، موضوع صدور انقلاب اسلامی بوده و هست، اما فقدان الگوهای بومی در زمینه صدور انقلاب اسلامی همواره یکی از موانع عملیاتی شدن این موضوع مهم بوده است. با استفاده از مفهوم بازاریابی سیاسی و طرح آن مبتنی بر فرانظریه بومی مفهوم بنیادین نیاز سعی بر آن شده است تا گامی به سوی طراحی چارچوب‌های بومی در راستای عملی کردن موضوع صدور انقلاب اسلامی برداشته شود. این که بازاریابی سیاسی چیست و راهبرد بومی آن برای صدور انقلاب اسلامی چگونه است، سوالاتی هستند که در این پژوهش پیگیری شده است. بازاریابی سیاسی مفهومی است که در راستای پذیرش سازی ایده و معنا در مخاطب عمل می‌کند و با طرح آن مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنش‌های انسانی سعی شده است تا یک چارچوب بومی در این زمینه مورد طرح و کاربست قرار بگیرد. در نتیجه نیز بازاریابی سیاسی مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنش‌های عینی و ذهنی انسانی به عنوان چارچوب بومی کاربست پذیری صدور انقلاب اسلامی ارائه شده است. در این پژوهش که از نوع توسعه‌ای – کاربردی می‌باشد از روش تحقیق توصیفی – تحلیلی و برای گردآوری اطلاعات نیز از روش کتابخانه‌ای استفاده شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Political Marketing Of Islamic Revolution Export
چکیده انگلیسی مقاله Political Marketing Of Islamic Revolution Export
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله اصغر افتخاری |
دانشیار علوم سیاسی دانشگاه امام صادق ع
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه امام صادق (Imam sadigh university)

محمدهادی راجی | mohammad hadi
دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق ع
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه امام صادق (Imam sadigh university)


نشانی اینترنتی https://rjir.basu.ac.ir/article_1850_3dec3cfc8a94e3538b74c5f501d94b87.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1467/article-1467-460919.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات