این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۱، شماره ۸۵، صفحات ۵۲-۷۰
عنوان فارسی
الگوی تدوین برنامهی بازاریابی الکترونیکی بر اساس چارچوب برنامهریزی SOSTAC (مورد مطالعه: صنعت تایر ایران)
چکیده فارسی مقاله
هدف از این پژوهش، ارائهی برنامهی بازاریابی الکترونیکی (آنلاین) برای استفادهی سازمانهای فعال در صنعت تایر ایران (با توجه به شرایط متناسب با هر سازمان) و آشنایی با بخشهای مختلف آن در بازار مصرف و بر اساس تجارت الکترونیکی B2C است. بر ایناساس از سیستم برنامهریزی بازاریابی الکترونیکی اسمیث موسوم به SOSTAC، با استفاده از روش پژوهش کیفی برای این مهم استفاده شده و در مراحل مختلف با خبرگان صنعت تایر برای تولید ایده و شناسایی مسائل مربوطه مصاحبه شده است. سیستم برنامهریزی بازاریابی الکترونیکی اسمیث متشکل از شش بخش است که هر بخش بطور جداگانه تشریح شده است. همچنین موارد مطرح در تجزیه و تحلیل وضعیت بیان شده است. باتوجه به نوپا بودن بازار آنلاین تایر در ایران، فرصتها و تهدیدهای الکترونیکی موجود بیان شده، اهدافی که در این بازار میتوان داشت شناسایی شده، استراتژی مناسب بازار آنلاین تایر مورد بررسی قرار گرفته، و نیز تاکتیکها، اقدامها و کنترلهای مورد نیاز طبق دیدگاه چافی و اسمیت تشریح شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
پرویز معصومیان |
مشاور بازاریابی بانک رفاه کارگران
سازمان اصلی تایید شده
: بانک رفاه کارگران
نشانی اینترنتی
http://www.iranrubbermag.ir/article_51261_cdf47104427514095428957a5132afd1.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/936/article-936-487821.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات