این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۲، شماره ۴۶، صفحات ۸۱-۱۰۰

عنوان فارسی بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Effectiveness of Psychosocial Intervention in Attention Shifting, Working Memory, and Planning in Children with High Functioning Autism Disorder
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فرنگیس دمهری |
دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

حمید علیزاده |
استاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، نویسنده مسئول
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

شهلا پزشک |
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

فرنگیس کاظمی |
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

نورعلی فرخی |
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6704_cf10ce147cea03f5c47270043c851579.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-498879.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات