این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
پژوهش در نظام های آموزشی
، جلد ۷، شماره ۲۰، صفحات ۹۷-۱۲۱
عنوان فارسی
ارتباط بین نگرشو کاربرد ابزارهای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان
چکیده فارسی مقاله
چکیدهپژوهش حاضر با هدف بررسی نگرش و چگونگی کاربرد اعضای هیأت علمی دانشگاه هایدولتی استان اصفهان نسبت به استفاده از منابع الکترونیکی انجام گرفته است . روش پژوهشتوصیفی همبستگی است. 132 نفر از اعضای هیئت علمی سه دانشگاه اصفهان، صنعتی وعلوم پزشکی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار به کار رفته در این پژوهشپرسشنامهاستاندارد سنجش نگرش معلمان بود. نتایج نشان داد که رابطه مستقیم و معنی دار بین نگرشاستادان نسبت به به کارگیری منابع الکترونیکی و میزان به کارگیری آنها از این فناوری ها درآموزش وجود داشت. استادان زن و رشتههای علوم انسانی نسبت به سایرین به میزان کمتریاز منابع الکترونیکی در آموزش استفاده میکردند. در هر سه دانشگاه، رابطه معکوسی بین سنو نگرش نسبت به کارگیری منابع الکترونیکی وجود داشت . نگرش و کاربرد ابزارهایالکترونیکی توسط استادان به ویژگیهای دموگرافیک آنها هم بستگی دارد. با شناسایی عواملتأثیرگذار و رفع موانع موجود میتوان گامهای بیشتری در جهت توسع ه به کارگیری اینفناوریها برداشت.
کلیدواژههای فارسی مقاله
ابزارهای الکترونیکی، نگرش، کاربرد فناوری، استادان، دانشگاه ها،
عنوان انگلیسی
abzar
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سید مجید عبداللهی | seyed majid
بی بی عشرت زمانی | bibi eshrat
زهرا بابادی عکاشه | babadi akashe
نشانی اینترنتی
http://www.jiera.ir/article_52136_39b36abd1a06e440a3ba66ce8cf3a200.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1333/article-1333-508698.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات