این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در نظام های آموزشی، جلد ۵، شماره ۱۵، صفحات ۱۵۱-۱۶۷

عنوان فارسی بنیاد روانشناسی و پداگوگی افزایشانگیزه مدرسان زن در مؤسسات بازآموزی ایران
چکیده فارسی مقاله چکیدههدف ازانجام این پژوهش بررسی و ارائۀ شیوههای ارتقاء انگیزه مدرسان است. هدف تحقی قتوسعهای و روش تحقیق توصیفی پیمایشی است. نمونه به روش غیرتصادفی و با تعی ینمراکز معین در استانهای سراسر کشور، از مدرسان هر مرکز انتخاب و مورد بررسی قرارگرفته اند. ابزار مورد استفاده در این تحقیق شامل: پرسشنام ۀ سلسله مراتب نیازها ی مازلو،پرسشنامۀ تحلیل رفتگی مسلش، و نظرسنجی از مدرسان بوده است. در تحلیل داده ها ، سطحانگیزه زنان با یکدیگر و نیاز مدرسان کم سابقه نسبت به مدرسان با سابقه اختلاف معنادار یمشاهده میشود. بین سن و سابقه، سن و تحصیلات، سن و تحلیلرفتگی، سابقه و تحصیلات،همبستگی معناداری به چشم میخورد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله انگیزه، مدرسان زن، پداگوگی، مؤسسات بازآموزی ایران،

عنوان انگلیسی anghaze
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله زهره میرسپاسی |


سعید صانعی |


معصومه علینژاد |



نشانی اینترنتی http://www.jiera.ir/article_53212_54c839883850ed428338c2b733cf3e92.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1333/article-1333-514002.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات