این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
پژوهشنامه بیمه
، جلد ۲۸، شماره ۴، صفحات ۸۱-۱۰۴
عنوان فارسی
اثر ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهای بیمه بر واکنش بیمهگذاران
چکیده فارسی مقاله
امروزه در جهان کسبوکار، مدیران ارشد تشخیص دادهاند که مشتریان، هسته مرکزی فعالیتهای بازرگانی هستند و موفقیت سازمانها و شرکتها به اثربخشی تصویر ارائهشده از سازمان و محصولات آن به مشتریان بستگی دارد. اهمیت این امر زمانی دوچندان میشود که در صنعتی راهبردی چون صنعت بیمه، با شدتگرفتن رقابت و افزایش تعداد فعالان بازار، مسئله انتخاب مناسب استراتژی نام و نشان تجاری بیشازپیش مطرح میگردد. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موفقیت در استقرار مدیریت نام و نشان تجاری در ارتباط با واکنشهای دوگانه مشتری است. روش تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش جمعآوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی است. نتایج تحقیق که از طریق مدلیابی معادلات ساختاری بهدستآمده است، نشان داد که اولویت نسبی در عناصر تشکیلدهنده ارزش ویژه نام و نشان تجاری با وفاداری به نام و نشان تجاری است و قیمت، مهمترین عامل تعیینکننده در انتخاب بیمهگذاران است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Effect of Brand Equity on Insured`s Reaction
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محمد رضا عباسی | mohammad reza
نویسنده
علی رضا ابراهیم پور |
نویسنده
محمد عاملی |
نویسنده
نشانی اینترنتی
http://jir.irc.ac.ir/article_4802_74b7eff475ea5374b8f952cb8f290175.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1470/article-1470-515053.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات