این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
کتابداری و اطلاع رسانی
، جلد ۱۷، شماره ۳ (پیاپی ۶۷)، صفحات ۱۰۷-۱۳۴
عنوان فارسی
بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی
چکیده فارسی مقاله
هدف: هدف از این پژوهش، بررسی عوامل مؤثر بر خرید کتابهای مذهبی با تأکید بر عناصر آمیخته بازاریابی شامل قیمت، محصول، ترفیع، توزیع و افراد است. روش: تحقیق از نظر روش پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. نمونهای متشکل از 280 نفر از میان خریداران کتابهای مذهبی در شهر استهبان انتخاب شد. ابزار گردآوری نیز پرسشنامهای محقق ساخته بوده است. یافتهها: عنصر «محصول» (شامل ویژگیهای مختلف کتابهای مذهبی) بیشترین تأثیر را در خرید کتابهای مذهبی دارد و عامل «توزیع» تأثیر چندانی در آن نداشته است. ویژگیهای جمعیتشناختی مشتریان (از نظر شغل، درآمد و وضعیت تأهل آنها) نیز توانسته است نظر مشتریان را در ارتباط با اثرات عناصر آمیخته بر خرید کتابهای مذهبی، با تفاوتهایی همراه سازد. اصالت اثر: این مطالعه برای نخستین بار به صورتی جامع و با رویکرد بازاریابی، عوامل مؤثر بر خرید کتابهای مذهبی را در سطح کشور بررسی کرده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابوالقاسم ابراهیمی |
استادیار گروه مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی، دانشگاه شیراز.
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شیراز (Shiraz university)
سید مسلم علوی | seyyed moslem
کارشناس ارشدمدیریت بازرگانی،مدرس دانشگاه پیام نور، تهران ،ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه پیام نور تهران (Payame noor university)
مهدی نجفی سیاهرودی | najafi siahroudi
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه غیرانتفاعی راهبرد شمال
فاطمه کشاورز |
کارشناس مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور استهبان
نشانی اینترنتی
http://lis.aqr-libjournal.ir/article_42316_10758dbc95562b2a055dc8d469de8c24.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-518036.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات