این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۱۶، شماره ۴ (پیاپی ۶۴)، صفحات ۱۲۳-۱۴۳

عنوان فارسی تبیین ابعاد، شاخص ها و ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی از دیدگاه استفاده کنندگان بااستفاده ازمدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال: مطالعه کتابخانه دانشگاه خلیج فارس بوشهر
چکیده فارسی مقاله هدف: هدف اصلی این پژوهش آن است تا با استفاده از مدل تعدیل شده سروکوال و لیب کوال[3]، ابعاد کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاهی شناسایی و سطح کیفیت خدمات ارائه شده از دیدگاه استفاده‌کنندگان از این خدمات بررسی شود . روش: اینپژوهشازنظرهدفکاربردی،ازنظرمیزانکنترلمتغیرها،توصیفیوازبُعدروش اجرا،پیمایشی است. بهمنظورجمع‌آوریاطلاعات،ازپرسشنامهبراساسمؤلفه‌هایسروکوآل و لیب‌کوال و تعدیلهای انجام گرفته بر روی آنها و مؤلفه‌های کیفیت خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعات و مبتنی بر وب؛ استفاده شده است. جامعهآماریاینپژوهشاستفاده‌کنندگان از کتابخانه دانشگاه خلیج فارس است. به منظورتأمیننمونهموردنیاز،تعداد450 پرسشنامه توزیع و تعداد 400 پرسشنامه کامل، تجزیه و تحلیل شده است. یافته‌ها و نتیجه‌گیری: تحلیل عاملی اکتشافی منجر به استخراج پنج عامل دسترسی الکترونیکی به منابع و مجموعه‌ها، خدمات پرسنلی، کتابخانه به عنوان یک محل، توجه ویژه به استفاده‌کننده و شرایط و دسترسی داخلی به منابع گردید.  
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کیفیت خدمات، سروکوال، لیب کوال، تحلیل شکاف،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله منیجه بحرینی زاده |
عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه خلیج فارس بوشهر (Khalij fars university)


نشانی اینترنتی http://lis.aqr-libjournal.ir/article_42413_495ecf1a57ed86fecb7b74578dad8ac0.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-518059.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات