این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۱۶، شماره ۳ (پیاپی ۶۳)، صفحات ۱۵-۳۵

عنوان فارسی تدوین مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی استان لرستان
چکیده فارسی مقاله هدف: هدف این پژوهش، ارائه مدل عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی، و سنجش آن در کتابخانه‌های عمومی استان لرستان است. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع همبستگی، و ابزار گردآوری داده‎ها پرسشنامه است. جامعه آماری پژوهش را تمامی اعضای کتابخانه‎های عمومی استان لرستان تشکیل می‌دهند. تجزیه ‌و تحلیل نهایی بر روی 259 پرسشنامه بازگشتی انجام شد. داده‎های گردآوری شده با استفاده از نرم‎افزار SPSS 19 و AMOS 19 تحلیل شدند. یافته‌ها: یافته‌های پژوهش نشان داد «رضایتمندی» با ضریب استاندارد 37/0، و «ارزش ادراک شده» با ضریب استاندارد 13/0 بیشترین تأثیر را بر وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی لرستان داشتند. اندازه اثر «ارزش ادارک شده» بر «رضایتمندی» برابر با 41/0، و در سطح 001/0=p معنا‎دار بود. اصالت/ ارزش: شناسایی و تقویت عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی می‌تواند سبب افزایش نرخ بازگشت مشتریان به کتابخانه شود. مدیران کتابخانه‌های عمومی لرستان می‌تواند با بهره‎گیری از یافته‎های این پژوهش در جهت تقویت عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان خود گام بردارند.  
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مریم کشوری |
کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران و کارشناس برنامه ریزی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید چمران (Shahid chamran university)

احسان گرایی |
دانشجوی دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید چمران (Shahid chamran university)


نشانی اینترنتی http://lis.aqr-libjournal.ir/article_42421_c95c9b297202722630e51bec4d17ef44.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-518065.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات