این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
کتابداری و اطلاع رسانی
، جلد ۱۰، شماره ۴ (پیاپی ۴۰)، صفحات ۲۷-۴۸
عنوان فارسی
مارک ایران به کجا میرود؟... بررسی مارک ایران در سه مرحله
چکیده فارسی مقاله
از هنگامی که اندیشه تولید مارک ایران به عنوان موضوع یک پایان نامه شکل گرفت تاکنون که مارک ایران در «سیستم جامع کتابخانه ملی (رسا)» به منزله بخشی از پایگاه اینترنتی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران دیده میشود، سه مرحله طی شده است: مارک ایران به صورت یک پایان نامه دکتری، دستنامه مارک ایران و شکل عملیاتی آن در «سیستم جامع کتابخانه ملی (رسا)». مارک ایران طی این سه مرحله، تغییراتی داشته که محتوای نوشته حاضر را تشکیل می دهد. آنچه تلاش میشود در این نوشته ارائه شود، میزان وابستگی هر مرحله به تغییرات و پیشنهادهایی است که در مرحله پیش از آن انجام شده، و نیز تعیین این نکته است که آیا مارک ایران در حال طی کردن سیری کمالگرا یا نقصگراست.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مارک، مارک ایران، سیستم جامع کتابخانه ملی (رسا)،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مرتضی کوکبی |
دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شهید چمران (Shahid chamran university)
نشانی اینترنتی
http://lis.aqr-libjournal.ir/article_43864_3593f7136758a4dfee39185b4b152f0b.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-518260.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات