این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 25 آذر 1404
Iranian Journal of Nursing and Midwifery Research
، جلد ۱۸، شماره ۲، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Prerequisites for electronic learning: Iranian postgraduate nursing students’ points of view
چکیده انگلیسی مقاله
Background: Nursing education is mostly conducted through electronic educational programs. We aimed at assessing the Iranian postgraduate nursing students’ skills and attitudes regarding the electronic education. Materials and Methods: Ninety‑seven postgraduate nursing students were surveyed using questionnaires assessing their individual‑social and educational characteristics, electronic education skills, and attitudes toward the electronic education. Results: Scores of the students’ skills in using computer and the Internet were significantly associated with gender and the number of hours working with computer and the Internet at home and work. Conclusion: Prerequisites for performing electronic education programs are present at moderate levels in Iran.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Attitude, electronic learning, nursing students, skill
نویسندگان مقاله
علیرضا یعقوبی | alireza yaghoubi
فرحناز عبداله زاده | farahnaz abdollahzadeh
آزاد رحمانی | azad rahmani
لیلا کاظمی | leila kazemi
کامیار قابیلی | kamyar ghabili
صمد e j گلزاری | samad e j golzari
مرجان دهدیلانی | marjan dehdilani
نشانی اینترنتی
http://www.ijnmr.mui.ac.ir/index.php/ijnmr/article/view/861
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
Short Communication
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات