این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۲، شماره ۴۷، صفحات ۱-۲۲

عنوان فارسی اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیش‌دبستانی: یک مطالعه موردی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Effectiveness of Modified Parent-Child Interaction Therapy in the Symptoms of Separation Anxiety in Preschool Children’s: Single Subject Study
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله خلیل اسماعیل پور |
دانشیار گروه روان شناسی، دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تبریز (Tabriz university)

محمد محمدپور |
کارشناس ارشد روان شناسی بالینی کودک و نوجوان، دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تبریز (Tabriz university)

زینب خانجانی |
استاد گروه روان شناسی، دانشگاه تبریز
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تبریز (Tabriz university)


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7003_7ffb574f544b6cde5ef3740c031f1bba.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-564029.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات