این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۲، شماره ۴۷، صفحات ۷۹-۱۰۶

عنوان فارسی رابطه عاملیت، برنامه‌ریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روان‌شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌‌آموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Relationship between Agency, Planning, School Culture and Psychological Well-Being and Academic Achievement in Normal and Gifted Students: A Multi Level Analysis
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فاطمه عشورنژاد |
دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه خوارزمی (Kharazami university)

پروین کدیور |
استاد روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه خوارزمی (Kharazami university)

الهه حجازی |
دانشیار روان شناسی تربیتی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7007_04b449baa5a10621a337f1cd18e72202.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-564033.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات