این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
پژوهش های نوین روانشناختی
، جلد ۱۲، شماره ۴۷، صفحات ۷۹-۱۰۶
عنوان فارسی
رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Relationship between Agency, Planning, School Culture and Psychological Well-Being and Academic Achievement in Normal and Gifted Students: A Multi Level Analysis
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فاطمه عشورنژاد |
دانشجوی دکتری روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه خوارزمی (Kharazami university)
پروین کدیور |
استاد روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه خوارزمی (Kharazami university)
الهه حجازی |
دانشیار روان شناسی تربیتی دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7007_04b449baa5a10621a337f1cd18e72202.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-564033.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات