این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
کتابداری و اطلاع رسانی
، جلد ۲۰، شماره ۴ (پیاپی ۸۰)، صفحات ۱۲۸-۱۴۹
عنوان فارسی
تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکها بر عملکرد مشتریان
چکیده فارسی مقاله
هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی وضعیت تأثیر کیفیت طراحی وبسایتهای بانکهای ایران بر عملکرد مشتریان است که در این مقاله، منظور وفاداری و تبلیغات توصیهای الکترونیکی بازدیدکنندگان خواهد بود. روش: روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مراجعان و مشتریان بانک های دولتی شهرستان ارومیه بودند که حداقل سابقه یک بار استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی تحت وب بانکها را با حساب شخصی خود داشتند. با توجه به جدول مورگان و جامعه 3500 نفری مشتریان بانک ها که داری حساب شخصی برای کار با سامانه های تحت وب بانک ها بودند، نمونه 343 نفری به صورت نمونهگیری طبقهای در دسترس انتخاب شد. ابزار اندازهگیری پرسش نامه بود. در نهایت با استفاده از مدل معادلات ساختاری و نرمافزار SPSS فرضیهها بررسی شد. یافتهها: یافتهها نشان داد کیفیت طراحی وبسایتها بر لذت بردن مشتریان از وبسایتها، کیفیت درک شده اطلاعات اثر مستقیم و معناداری بر رضایت، اعتماد وفاداری و همچنین تبلیغات توصیهای الکترونیکی، اثر غیرمستقیم و معناداری دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
عباس دولانی |
علم اطلاعات و دانش شناسی- علوم تربیتی و روانشناسی- دانشگاه الزهرا- تهران- ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه الزهرا (Alzahra university)
نشانی اینترنتی
http://lis.aqr-libjournal.ir/article_53903_d9e0598ccfa5e8eba7690552496b7d36.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1524/article-1524-566400.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات