این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صنعت لاستیک، جلد ۲۲، شماره ۸۸، صفحات ۴۴-۶۱

عنوان فارسی استراتژی برندسازی شرکت میشلین
چکیده فارسی مقاله یکی از شرکت‌های مطرح تایرساز در سطح جهان، شرکت میشلین است که به‌عنوان یکی از پیشگامان و رهبران در نوآوری تایر همواره به خود بالیده است. این شرکت دارای سابقه‌ای طولانی در ارائه‌ی راه‌حل‌های دست‌یابی به موفقیت در زمینه‌ی ایمنی، بهره‌وری سوخت، و سازگاری با محیط‌زیست برای محصولات خود در صنعت حمل‌ونقل است. هم‌چنین این شرکت از داشتن برند جهانی در مناطق مختلف که با نام‌های میشلین و گودریچ BF در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده به خود می‌بالد. مقاله‌ی تحقیقاتی حاضر، استراتژی برندسازی میشلین را که منجر به قدرت این برند در گروه‌های تایر خودروی سواری و ماشین‌های سبک شده است، بیان می‌کند. در این راستا، نقاط قوت داخلی و قابلیت‌هایی که باعث پایداری میشلین در اقتصاد جهانی شده، شناسایی شده است. هم‌چنین در این مقاله به چگونگی ایجاد صمیمیت با مشتری و حفظ این رابطه و نقش آن در بازار جهانی نیز پرداخته شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله میشلین، برندسازی، استراتژی، مزیت رقابتی، تجزیه و تحلیل محیطی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فاطمه جعفرزاده |
دانشجوی دکتری ABD، سازمان مدیریت صنعتی

فاطمه خودکار |
دکتری مهندسی پلیمر، دانشگاه تربیت مدرس


نشانی اینترنتی http://www.iranrubbermag.ir/article_60394_10cb8ccd1491d13d78230bedd9c8ac14.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/936/article-936-581163.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات