این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۲، شماره ۸۸، صفحات ۴۴-۶۱
عنوان فارسی
استراتژی برندسازی شرکت میشلین
چکیده فارسی مقاله
یکی از شرکتهای مطرح تایرساز در سطح جهان، شرکت میشلین است که بهعنوان یکی از پیشگامان و رهبران در نوآوری تایر همواره به خود بالیده است. این شرکت دارای سابقهای طولانی در ارائهی راهحلهای دستیابی به موفقیت در زمینهی ایمنی، بهرهوری سوخت، و سازگاری با محیطزیست برای محصولات خود در صنعت حملونقل است. همچنین این شرکت از داشتن برند جهانی در مناطق مختلف که با نامهای میشلین و گودریچ BF در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده به خود میبالد. مقالهی تحقیقاتی حاضر، استراتژی برندسازی میشلین را که منجر به قدرت این برند در گروههای تایر خودروی سواری و ماشینهای سبک شده است، بیان میکند. در این راستا، نقاط قوت داخلی و قابلیتهایی که باعث پایداری میشلین در اقتصاد جهانی شده، شناسایی شده است. همچنین در این مقاله به چگونگی ایجاد صمیمیت با مشتری و حفظ این رابطه و نقش آن در بازار جهانی نیز پرداخته شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
میشلین، برندسازی، استراتژی، مزیت رقابتی، تجزیه و تحلیل محیطی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فاطمه جعفرزاده |
دانشجوی دکتری ABD، سازمان مدیریت صنعتی
فاطمه خودکار |
دکتری مهندسی پلیمر، دانشگاه تربیت مدرس
نشانی اینترنتی
http://www.iranrubbermag.ir/article_60394_10cb8ccd1491d13d78230bedd9c8ac14.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/936/article-936-581163.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات