این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات حقوقی، جلد ۱۳، شماره ۱۰۵، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی معیارهای احراز شهرت علایم تجاری مشهور در فضای تبادل اطلاعات در اسناد وایپو و امکان سنجی اعمال آن در حقوق ایران
چکیده فارسی مقاله علامت تجاری در دو شکل ثبت شده و مشهور قابل حمایت است. علامت تجاری مشهور در محدوده جغرافیایی که موفق به کسب شهرت شده است مورد حمایت است. با توجه به خصیصه بدون مرز بودن اینترنت، باید معیارهایی برای تعیین قلمرو کسب شهرت برای چنین علامتی تعیطن نمود"اثر تجاری" معیاری است که در برخی اسناد بین المللی به عنوان معیار و قرائن در نظام حقوقی ایران به عنوان اماره قضایی قابل استناد می باشند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حمیدرضا اصلانی |
دانش آموخته دکتری حقوق خصوصی


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات