این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تعلیم و تربیت استثنائی، جلد ۴، شماره ۱۴۷، صفحات ۴۹-۵۶

عنوان فارسی مروری بر کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در ناتوانی‌های یادگیری
چکیده فارسی مقاله زمینه: فن‌آوری به‌سرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه می‌دهد، به همین دلیل مربیان هم باید به‌طور پیوسته دنبال روش‌های آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانه‌ایها در سراسر جهان به‌ ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شده‌اند و با توجه به این‌که دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانه‌ای‌ها در آموزش بیشتر می‌شود. نتیجه‌گیری: مرور پژوهش‌های موجود پیرامون کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری نشان داد که چندرسانه‌ای‌ها تأثیر معنی‌داری بر یادگیری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری دارد.  
کلیدواژه‌های فارسی مقاله چندرسانه‌ای‌ها، ناتوانایی‌ یادگیری، دانش‌آموزان

عنوان انگلیسی An overview of the use of Multimedia in Learning Disabilities
چکیده انگلیسی مقاله Background: Technology is advancing rapidly and every day, it offers new potential tools to help educators. Now, multimedia has become powerful tools for gaining information and improves the quality of education and learning all over the world. Since we have now many students with learning disabilities in inclusive schools, the need to use multimedia in education settings becomes more obvious.   Conclusion: The Multiple researches show that educational multimedia tools and recourses significantly decrease the learning problems of students with learning disabilities.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Multimedia, Learning disability, Students

نویسندگان مقاله گیتا مولّلی | guita movallali
مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران

فرزانه رضائیان | farzane rezaiyan
مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران


نشانی اینترنتی http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-29-11&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/727/article-727-594891.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده یادگیری
نوع مقاله منتشر شده مروری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات