این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات آموزش و یادگیری، جلد ۳، شماره ۱، صفحات ۱۳۱-۱۵۲

عنوان فارسی طراحی و اجرای برنامه‌ی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخله‌ای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله طراحی آموزشی، یادگیری موقعیتی، انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فخرالزمان نعیمی حسینی |
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیرازو دانشجوی دکتری برنامه ریزی آموزشی از دور دانشگاه پیام نور

حسین زارع |
دانشیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

محمود هرمزی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

فرهاد شقاقی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور

محمدحسین کاوه |
استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز


نشانی اینترنتی http://jsli.shirazu.ac.ir/article_219_2806ef16fd5e637c4bac3923deb9012a.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1106/article-1106-598256.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات