این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۱۱، شماره ۱ (پیاپی ۴۱)، صفحات ۲۷۹-۳۰۸

عنوان فارسی قیمت‌‌گذاری منابع و خدمات اطلاعاتی
چکیده فارسی مقاله «قیمت‌گذاری» از مفاهیم پایه در علم اقتصاد و بخصوص بازاریابی است. آگاهی از اصول، روشها، هدفها، چالشها و راهکارهای آن بویژه به منظور استفاده از این مفاهیم در ارائه خدمات اطلاع‌رسانی و دسترسی به اطلاعات، برای متخصصان کتابداری و اطلاع‌رسانی، اهمیت اساسی دارد. از آنجا که مفهوم قیمت‌گذاری در حوزۀ کتابداری و اطلاع‌رسانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، این مقاله زوایای مفهوم قیمت‌گذاری را با توجه به منابع و خدمات اطلاع‌رسانی، بررسی نموده است. ضرورت توجه بیشتر به حوزۀ اقتصاد اطلاعات و بویژه اصول قیمت‌گذاری منابع و خدمات اطلاعاتی، هدفهای قیمت‌گذاری، تفاوتها و تشابهات قیمت‌گذاری منابع و خدمات اطلاعاتی با دیگر کالاها و خدمات اقتصادی، برآورد هزینه، و راهکارهای قیمت‌گذاری منابع و خدمات اطلاعاتی به منظور ارائه خدمات کارآمد، از دیگر مواردی است که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله قیمت­گذاری،منابع اطلاعاتی،خدمات اطلاعاتی،اقتصاد اطلاعات،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله غلام حیدری |
دانشجوی دکترای کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات