این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کتابداری و اطلاع رسانی، جلد ۶، شماره ۲ (پیاپی ۲۲)، صفحات ۶۷-۸۵

عنوان فارسی بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
چکیده فارسی مقاله هدف پژوهش حاضر تعیین میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی است و در آن به میزان رضایت از خدمات کتابخانه‌ای، تأمین نیازهای اطلاعاتی، رفتار کتابداران، و منابع کتابخانه پرداخته شده است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مراجعان به کتابخانه اعم از عضو و غیر عضو، فارغ از محدودیت جنس، وضعیت اقتصادی و فرهنگی می‌باشد. نوع پژوهش توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه بوده. یافته‌های پژوهش نشان داد که مراجعان رضایت کلی خود را از خدمات کتابخانه ابراز داشته‌اند. در پایان پیشنهادهایی با توجه به نتایج به‌دست‌‌آمده از پژوهش در زمینه‌های تحقیقی و اجرایی ارائه شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی آهنگری |
کارشناس ارشد مدیریت , رئیس اداره عمومی سازمان کتابخانه ها , موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات