این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 7 دی 1404
توسعه کارآفرینی
، جلد ۱۰، شماره ۴، صفحات ۶۷۵-۶۹۴
عنوان فارسی
شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته
چکیده فارسی مقاله
کارآفرینان برای پیشبرد امور و فعالیتهای مختلف کسبوکار خود مانند متقاعدکردن مشتریان نیاز به مهارت متقاعدسازی دارند. این پژوهش با هدف شناسایی محورهای توسعۀ قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته انجام شده است. روش تحقیق برحسب هدف، کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات، کیفی- روایتی و انجام مصاحبههای نیمه ساختاریافته و به کمک رویکرد نظاممند و بهرهگیری از روش کدگذاری میباشد. دادههای تحقیق با استفاده از 11 مصاحبه که از کارآفرینان کارکشته بهدست آمده بود و در مرحلۀ بعد از طریق کدگذاری باز و محوری نتایج استخراج شدهاند. در نهایت پس از دستهبندی مقولهها، 11 محور اصلی برای توسعۀ قابلیت متقاعدسازی شناسایی و ارایه گردیده است. این محورها عبارتند از ارائۀ اسناد مرتبط با اعتبارسنجی محصول در مراکز معتبر، ارایه و برجستهسازی مشخصات کیفیت محصول برای مشتریان، ایجاد شراکت با دیگران، برجستهسازی مرجعیت علمی و تخصصی، تأمل در تجربههای گذشته و برجستهسازی آن برای مخاطب، برجسته کردن مزایا و فناوریهای نوین کسبوکار، برقراری ارتباط مبتنی بر عواطف و احساسات، برقراری ارتباط با افراد ذیربط/ مسئولان، برندسازی و برجستهسازی برند محصول برای معرفی به مشتری، توجه به رضایت مشتری بهمنظور مجابسازی و توجه به نیاز مخاطب.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Recognizing axes of the development of persuasion Capability in the veteran entrepreneurs
چکیده انگلیسی مقاله
Entrepreneurs to promote their business affairs and various activities such as raising the required capital, attract and select qualified employees, persuade customers and suppliers for collaboration with their company with favorable conditions, needs the persuasion skill. Formally, Persuasion is a process where we are trying to motivate audience's to change their existing attitudes and behaviors. Persuasion skill helps to interact effectively with others and play an important role in the success of entrepreneurs. Therefore, this study have attempted to answer the question: What are the persuasion skills of entrepreneurs. Using narrative research, semi-structured interviews, systematic approach and take advantages of coding, axis of developing persuasion capabilities in entrepreneurial veteran have identified. The data obtained by means of 11 interviews of experienced entrepreneurs and then through open and axial coding results have been derived. Finally, after the classifying categories, 11 major axis to development capabilities of persuasion identified and introduced.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فاطمه داداشی |
کارشناس ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران
قنبر محمدی الیاسی |
دانشیار دانشکدة کارآفرینی، دانشگاه تهران
مرتضی رضایی زاده |
استادیار دانشکده علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی
نشانی اینترنتی
https://jed.ut.ac.ir/article_66380_d6544245d2080ac7a14df8e5942613a0.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/736/article-736-662226.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات