این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
پژوهش در نظام های آموزشی
، جلد ۱۲، شماره ویژهنامه، صفحات ۱-۱
عنوان فارسی
آموزش مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید بر شاخصهای مرتبط در نظام آموزش بانکی
چکیده فارسی مقاله
هدف از این پژوهش طراحی و آموزش مدل مناسب مدیریت تجربه مشتری با تاکید بر شاخصهای مرتبط در حوزه خدمات بانکی میباشد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع کیفی میباشد. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها نیز، روش مبتنی بر تئوری داده بنیاد تعیین شد. در رویکرد تئوری داده بنیاد در این پژوهش از روش کدگذاری باز، محوری و انتخابی استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس دادههای به دست آمده از مطالعات میدانی و کتابخانهای انجام گردید. به طور کلی ابتدا اطلاعات و دادهها به صورت کدهای باز از طریق مصاحبههای تخصصی با خبرگان دانشگاه و صنعت جمعآوری گردید، سپس از طریق برقراری ارتباط بین مقولات خُرد و کلان، دادههای تحقیق طبقهبندی و پالایش شد و در نهایت اعتبارسنجی و ویرایش نهایی شد. الگوی نهائی پژوهش از سه مقوله اصلی با عنوان عوامل انتظاری، عوامل ادراکی و عوامل مراقبتی متشکل شد و مقولات خرد و گزارههای مرتبط در صنعت بانکداری نیز در الگو مشخص شد. در نهایت اعتبار مدل از طریق کمی و با استفاده از روش معادلات ساختاری و نرم افزار PLS مورد تایید قرار گرفته است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
مدیریت تجربه مشتری،آموزش،شاخصهای تجربه مشتری،صنعت بانکداری،
عنوان انگلیسی
Training appropriate customer experience management model with emphasis on related indicators in banking education system
چکیده انگلیسی مقاله
The purpose of this research is to design and train an appropriate customer experience management model with an emphasis on related indicators in banking services. The research method used in this research is qualitative. The technique used to collect information and analyze data was also determined by the method based on the data theory of the foundation. In the framework of the data theory approach, in this research, open source, axial and selective coding was used. Data analysis was carried out based on data from field studies and libraries. In general, information and data were first collected in open source form through expert interviews with university and industry experts, then the research data were categorized and refined through communication between micro and macro categories. And ultimately validated and finalized. The final pattern of research was composed of three main categories: Expected Factors, Perceptual Factors and Care Providers, and the micro categories and related statements in the banking industry were also identified in the model. Finally, the validity of the model is verified quantitatively using the structural equation and PLS software.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات