این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
طب و تزکیه، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۲۰-۰

عنوان فارسی ارزشیابی مهارت های تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان در سال ۱۳۸۰
چکیده فارسی مقاله مطالعه حاضر به روش توصیفی مقطعی با هدف ارزشیابی مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان در سال 1380 انجام گردید. برای این منظور 136 نفر دانشجو 112) دختر، 24 پسر( بوسیله آزمون مهارت تفکر انتقادی کالیفرنیا مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که هیچکدام از دانشجویان در این آزمون نمره قبولی بدست نیاوردند. میانگین کلی نمره این دانشجویان 8.88 با انحراف معیار 2.7 است. در دسته بندی نمرات بیشترین فراوانی در میانگین نمره بین 7-9 دیده شد. بین میانگین نمره کسب شده در این آزمون و عواملی مانند ترم تحصیلی، سن، جنس، سابقه کار بالینی ارتباط معنی دار مشاهده نشد. همچنین بین معدل نیمسال های قبل دانشجو و رتبه وی در کنکور سراسری با نمره آزمون همبستگی ضعیف وجود داشته اما ارتباط معنی دار بدست نیامد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی http://www.tebvatazkiye.ir/article_52464_a3b68b37e26d024e94da7bebee29b30b.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات