این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صنعت لاستیک، جلد ۲۰، شماره ۸۱، صفحات ۵۲-۶۳

عنوان فارسی انتخاب استراتژی در سطح کلان با رویکرد تلفیقی کارت امتیازات متوازن (BSC) و فرایند تحلیل شبکه‌یی (ANP)
چکیده فارسی مقاله هدف پژوهش حاضر انتخاب استراتژی کلان (استراتژی تهاجمی، تدافعی، ثبات) برای شرکت ایران‌خودروست و از نظر هدف، کاربردی و به شیوه‌ی توصیفی انجام شده است. شیوه‌ی جمع‌آوری داده‌ها در این پژوهش، پرسش‌نامه است که در شرکت ایران‌خودرو توزیع و توسط مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت تکمیل شد. در این پژوهش نخست به‌وسیله‌ی کارت امتیازات متوازن معیارهای تصمیم‌گیری شرکت شناسایی شدند که این معیارها چهار منظر کارت امتیازات متوازن، یعنی: مالی، مشتری، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری را در برمی‌گرفتند و سپس به کمک فرایند تحلیل شبکه‌یی استراتژی‌های کلان اولویت‌بندی شدند و به این نتیجه دست‌یافت که برای شرکت ایران‌خودرو استراتژی تهاجمی از بین استراتژی‌های دیگر، اولویت بیشتری را داراست و این استراتژی به‌عنوان مناسب‌ترین استراتژی کلان برای این شرکت انتخاب شد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسن خوبیاری شورباز |
مدرس دانشگاه پیام نور بافت، کرمان، ایران

ابراهیم شریفی یار |
کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور تهران

محبوبه سلطانی نژاد |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد قشم


نشانی اینترنتی http://www.iranrubbermag.ir/article_68138_7063ba7cc927c8c48ae55ebbb2375b2e.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات