این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
صنعت لاستیک
، جلد ۲۰، شماره ۸۱، صفحات ۵۲-۶۳
عنوان فارسی
انتخاب استراتژی در سطح کلان با رویکرد تلفیقی کارت امتیازات متوازن (BSC) و فرایند تحلیل شبکهیی (ANP)
چکیده فارسی مقاله
هدف پژوهش حاضر انتخاب استراتژی کلان (استراتژی تهاجمی، تدافعی، ثبات) برای شرکت ایرانخودروست و از نظر هدف، کاربردی و به شیوهی توصیفی انجام شده است. شیوهی جمعآوری دادهها در این پژوهش، پرسشنامه است که در شرکت ایرانخودرو توزیع و توسط مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت تکمیل شد. در این پژوهش نخست بهوسیلهی کارت امتیازات متوازن معیارهای تصمیمگیری شرکت شناسایی شدند که این معیارها چهار منظر کارت امتیازات متوازن، یعنی: مالی، مشتری، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری را در برمیگرفتند و سپس به کمک فرایند تحلیل شبکهیی استراتژیهای کلان اولویتبندی شدند و به این نتیجه دستیافت که برای شرکت ایرانخودرو استراتژی تهاجمی از بین استراتژیهای دیگر، اولویت بیشتری را داراست و این استراتژی بهعنوان مناسبترین استراتژی کلان برای این شرکت انتخاب شد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
حسن خوبیاری شورباز |
مدرس دانشگاه پیام نور بافت، کرمان، ایران
ابراهیم شریفی یار |
کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه پیام نور تهران
محبوبه سلطانی نژاد |
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد قشم
نشانی اینترنتی
http://www.iranrubbermag.ir/article_68138_7063ba7cc927c8c48ae55ebbb2375b2e.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات