این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
پژوهش های نوین روانشناختی
، جلد ۱۳، شماره ۵۰، صفحات ۶۷-۸۵
عنوان فارسی
اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Effect of Self-regulated Learning Based on Pintrich Model on Problem Solving / Planning / Organizing and Behavioral / Emotional Organization in Elementary Male Students with Reading Disabilities
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علی اقبالی |
دکترای تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)
اکبر مقنی |
کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز
نشانی اینترنتی
http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7845_ebd0052a3498734fa48e61e91de82300.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-903145.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات