این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۳، شماره ۵۰، صفحات ۶۷-۸۵

عنوان فارسی اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Effect of Self-regulated Learning Based on Pintrich Model on Problem Solving / Planning / Organizing and Behavioral / Emotional Organization in Elementary Male Students with Reading Disabilities
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی اقبالی |
دکترای تخصصی روان‌شناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)

اکبر مقنی |
کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7845_ebd0052a3498734fa48e61e91de82300.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-903145.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات