این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۳، شماره ۵۰، صفحات ۱۱۱-۱۳۶

عنوان فارسی اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانش‌آموزان زورگو
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Effectiveness of Social-cognitive Problem Solving Group Training on Impulsiveness and Self-control in Bullying Students
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله اسماعیل سلیمانی |
استادیار روانشناسی دانشگاه ارومیه، گروه علوم تربیتی(نویسنده مسئول)

رسول حشمتی |
استادیار روانشناسی دانشگاه تبریز

آذر عباداله‌زاده |
کارشناس ارشد روانشناسی


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7847_ac629a3446ebe63ce00661f9d645c10c.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-903147.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات