این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
پژوهش های نوین روانشناختی
، جلد ۱۳، شماره ۵۰، صفحات ۱۱۱-۱۳۶
عنوان فارسی
اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Effectiveness of Social-cognitive Problem Solving Group Training on Impulsiveness and Self-control in Bullying Students
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
اسماعیل سلیمانی |
استادیار روانشناسی دانشگاه ارومیه، گروه علوم تربیتی(نویسنده مسئول)
رسول حشمتی |
استادیار روانشناسی دانشگاه تبریز
آذر عبادالهزاده |
کارشناس ارشد روانشناسی
نشانی اینترنتی
http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7847_ac629a3446ebe63ce00661f9d645c10c.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-903147.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات