این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
اقتصاد کشاورزی و توسعه
، جلد ۱۴، شماره ۵۳، صفحات ۹۱-۱۰۶
عنوان فارسی
تأثیر تعمیم یک نام تجاری به محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران
چکیده فارسی مقاله
انتخاب یک نام تجاری مناسب برای محصول جدید می تواند د رموفقیت این محصول و ب ه دست آوردن سهم بیشتر بازار تأثیر بگذارد . راهبرد " تعمیم نام تجاری " به مفهوم استفاده از یک نام تجاری شناخته شده برای معرفی طبقات جدیدی از محصول است و استفاده از آن تحت شرایط خاصی می تواند موجب موفقیت محصول جدید شود. لذا این تحقیق تأثیر سه دسته از متغیرهای تعدیل کننده از جمله ویژگی بازار، ویژگی محصول مورد تعمیم و خصوصیات نام تجاری را د ر رابطه اتخاذ ر ا هب ر د تعمیم نام تجاری و سهم بازار محصول جدید در صنایع غذایی شهر تهران مورد مطالعه قرار داده است. نتایج نشان میدهد که تعمیم نام تجاری موجب افزایش سهم بازار محصولات جدید در صنایع غذایی شهر تهران ن شده است .
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی، تعمیم نام تجاری صنایع غذایی، سهم بازار
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
بهرام رنجبریان |
امیر محمد زاده |
نشانی اینترنتی
http://aead.agri-peri.ir/browse.php?a_code=A-10-24-227&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
دریافت فایل مقاله
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات